نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2337
-
الف
+

افتتاح نمایشگاه سیار کتاب ویژه کودکان و نوجوانان در «مزار شریف»

نمایشگاه کتاب «یار مهربان» به مدت سه روز در لیسه عالی «فاطمه بلخی» در «مزارشریف» افتتاح گردید.

به گزارش آی فیلم2، نمایشگاه کتاب «یار مهربان» به مدت سه روز در لیسه عالی «فاطمه بلخی» در «مزارشریف» به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی میان دانش آموزان افتتاح گردید.

«عبدالحمید انصاری» برگزار کننده نمایشگاه کتاب «یار مهربان» در یک مصاحبه گفته است: در این نمایشگاه کتاب که ویژه کودکان و نوجوانان می باشد و شکل سیار دارد،  بیشتر از 400 عنوان کتاب به نمایش گذاشته شده و هر سه روز در یکی از مکاتب «مزارشریف» راه اندازی می شود.

نمایشگاه کتاب یار مهربان

وی افزود: ما تصمیم داریم که هر فصل یا سمستر(ترم) درسی حدود 25 نمایشگاه کتاب را در مکاتب شهرمزارشریف راه اندازی کنیم و هدف ما ترویج فرهنگ مطالعه و انس گرفتن کودکان و نوجوانان با کتاب و کتابخوانی می باشد و مطالعه کتاب یکی از نیاز های جدی جامعه فعلی ما محسوب می شود.

به نقل از آوا، «مطیع الرحمن کریمی»، رئیس اطلاعات و فرهنگ ولایت «بلخ» ضمن ستایش و قدردانی از برگزاری چنین نمایشگاه هایی اظهار داشت: راه اندازی نمایشگاه های کتاب تاثیرات مثبتی در روحیه کودکان و نوجوانان دارد و ما تلاش می کنیم با همکاری نهادهای مربوطه چنین نمایشگاه ها را بیشتر برگزار کنیم.

وی خاطر نشان ساخت: تصمیم داریم که آموزش کانکور، مسائل صحی، مقاله نویسی و شعر را میان متعلمین دایر نماییم تا فرهنگ کتابخوانی میان عموم مردم بخصوص متعلمین گسترش پیدا کند.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر